Estet!

Hej! Oj.. Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade på seriebloggen. Har haft fullt upp hela tiden. Jag har ritat nya serier och målningar. Har tänkt att skanna de snart. Så ni får se. Här är 2 collage som jag har gjort.. Vill visa er fina minnen, från estet som jag gick på gymnasiet.
 Africa day, from my old school. Spring 2010!  🦁🐘🐆🌴🌵🍍🍉🍊🍌🍈🍇

Varje termin i 4 års tid, på gymnasiet.. Hade vi olika teman, att vi jobbade mycket på. Denna gång.. hade vi tema afrika. Jätte roligt var det, minns jag.

Open house from my old school. You can see arts here. 🍇

Varje höst så visade vi estet våra fina konstverk, spelar upp låtar som man hade övat.. till alla besökarna. ^^ Så det var roliga minnen som jag ville visa er! Ha en fin kväll!

Kommentarer

  1. Åh vad fint collage vännen ^^

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att se! Bra inlägg! Fina saker du gjorde! :)

    SvaraRadera
  3. Tack ska du ha! Vi i klassen på estet gjorde detta tillsammans. ^u^

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side