Nya målningar

Hej på er! Nu kommer det nya målningar till seriebloggen. Ni som följer min sida på Facebook, har redan sätt det. Jag hoppas att jag inte bombar för mycket till er.. 😓😘

Bibelgänget uppe i rymden. 👽 Bakom en rymdsten gömmer Isie sig. Han vill ha bevis om rymden finns. Han trodde inte på det. Bibelgänget ville veta hur rymden såg ut, och hur planeterna såg ut. 🌌 Kanske nån har lust att skriva en spännande berättelse till mej, om rymden, med Bibelgänget? (har fått många tips av folk från gruppen Närvärk för serieskapare)
Kläd-problem! Stackars mannen här har bara en liten tygbyt. Dom bakom honom, har tagit av hans kläder. Utsatt man! 😩 För att de vill se hans muskler.. Ett barn kollar fundersam på mannen.
Vad är detta, som Malle, Mami och Greger får träffa? 😱 🐙 Jo en Fyrbäddla från barnboken Krystplatt Kacsnutt , https://www.facebook.com/barnboken/ 
Denna man tycker inte att han är så värst snygg. Lite mera uppmumtran behöver han. Och bättre självförtroende och självkänsla. 💟🔥
Softar!
Tidningen Bibelgänget, 2017! Bibelgänget, Malle, Mami, Greger, Mimmi.
Skurkarna Isie Isbjörn, Fleka, Tjuvais och Piraten Peter.
Isies stora kärlek Bibbi och så jag i en hörn,
En upptagen man, som har en blind kvinna som partner.. Den andre kvinnan försöker stöta på mannen.. Med sina konstiga kläder.. Gick så där. En annan man står i bakgrunden, han verkar gilla att ha långa naglar. 💅

 Har blivit duktigare på att rita människor, killar som tjejer. Oftast ritade jag tjejer, men nu ritar jag både och. 👫👬👭
Panda kärlek! 🐼 Tack för att ni är villiga att följa mina sidor! Ni är bäst! Glöm inte det.!

Kommentarer

  1. Många härliga teckningar du har! :) Min favorit är rymdbilden! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Min favorit är också rymden. Men så gillar jag gruppbilden på allihopa! :)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side