Bibelgänget 2/2017 ~ Mimmis stora sorg

Hejsan! Tidningen Bibelgänget har funnits i 7 år. Det är bra länge det. 🎈🎉 Yey! Med det kommer ni få läsa årets spännande nummer med Bibelgänget. Ett nytt stil.. med texten och serien. Som jag hoppas att ni kommer att gilla.



Bibelgänget 2/2017 ~ Mimmis stora sorg
Tema: Sorg, att kunna gå vidare









Slut!
Frågestund! 
Frågestund
Greger


Bibelord: Matteusevangeliet 5:4 ”Saliga de som sörjer, de skall bli tröstade”

Hoppas att ni gillade numret! På 7 års jubileum!

Kommentarer

  1. Jättebra avsnitt. Fin blandning av allvar och humor utan att det ena någonsin tar något från det andra. Bra gjort! Och jag älskar (som vanligt) alla scener med Isie. Så sött. Gillar verkligen i början hur han helt avbryter sin onda plan när han får veta vad som händer... Jättebra nummer! Det ska du vara stolt över! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! Tack ska du ha! 🌸 De gör mej så glad. Det var inte så lätt att göra något allvarligt i serien. Har aldrig gjort de förut.. Just om sorg.. Men jag lyckades. :) Tack!! Det är jag faktiskt! Funderar på om jag ska göra 4 nummer eller bara 3 nummer i år. Vad tycker du? Har slut på idéer just nu.. inför nästa nummer.

      Radera
    2. Du lyckades jättebra :) Hmm, det är svårt att veta. Men om du inte har så många idéer kanske det är bättre att planera för tre nummer och sen om inspirationen kommer igång kan det ju bli ett fjärde nummer om det känns rätt :)

      Radera
    3. Tack tack! :) Jo det är ju sant. Kommer de en till nummer, så kommer det. Men just nu har jag slut på idéer.. Så de blir säkert bara 3 nummer. Den sista numret för i år, kommer vid november/december. Ett juligt äventyr i Paris. Men vill ha något där i mellan. För nummer 1 och 2 är det vår och somrigt på något sätt. ^u^

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side