Köp: Magikonsult vol 1 av Magic Frigren

Hejsan! Min nätkompis Magic har lyckades att publicera en egen seriebok. Nu kan man köpa den via webben, så kan man få de på posten sen. Jätte roligt! Hon berättade att mina fanarts finns med. Ihh! 💚💙💛💜


Så här står det på baksidan om boken:

Magikonsult är en fantasykomedi för alla åldrar känd från webben.

Lizzy Vinter har studerat det övernaturliga i många år. Hon tror sig vara redo att hantera alla uppdrag som magisk konsult. Att möta det okända på riktigt visar sig snart vara mycket mer komplicerat än hon trott. Hennes problem växer ytterligare när hon stöter på Prim, en "wannabe" superskurk i söta fluffiga klänningar, som gillar att stjäla ockulta föremål.
Gränsen mellan fiende och vän blir allt mer otydlig när de tampas med förtrollade föremål, demoniska dockor och farliga svartkonstnärer.


Är det inte coolt??? Jag är glad över hennes skull! Vill du köpa en av hennes fösta seriebok? Gå in här : https://widget.publit.com/magic-frigren-shop_2623/magikonsult-vol-1/9789176119976



Bilderna är lånade av Magics facecbook sida. 😆😉
https://www.facebook.com/magicadvisor/
 Framsidan
 Baksidan.

 Jag ska köpa boken så snart som möjligt. För de vill jag gärna göra. Jag ska se till att Bibelgänget kommer upp så här. Tänkte tex att man får se gamla serier till nu.. En resa med Bibelgänget. Dock ska jag rätta alla stavfelen och sånt. Skanna om serier. Men de ska jag inte göra precis nu. Tänker göra när jag har en egen skanner och bättre dator. Det är en mål som jag har nu. Ska bara spara pengar till en super bra dator,, tänkte köpa en ny dator till sommaren. För den som jag har är ganska seg.. 💢😔 Aja!
Vi hörs! Glöm inte att köpa Magic första seriebok!

Kommentarer

  1. Åh stort tack för att du gjorde ett sånt här inlägg! :) Det betyder mycket att få hjälp att sprida min seriebok :) Jag hoppas du kommer gilla den när du köper och jag ser fram emot att en dag köpa dina serier i fysiskt format :) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så lite så! Ja! Jag ska se till att jag köper den! ❤
      Jag hoppas att de blir av också. :) :I Skulle vara något.. Jag som har kämpat som en gnu med mina serier..

      Radera
    2. Det kommer bli av och bli jättebra :) <3

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side