Förslag till nästa nummer, roliga nyheter

Hej! Bibelgängets andra avsnitt kommer snart upp på webben. Jag ska skanna först, fixa text och så. Men.. Jag behöver förslag vad Bibelgänget - 3/2017 ska handla om.. Något idé? Något rolig ämne?💬💭
Ämnen:
1/2017 - Vänskapsbandet
2/2017- Att gå vidare
3/2017-???
4/2017- ?? (Något med Frankrike.. Att åka utomlands)

Kommentera! Jag tänker skissa en framsida först.






  • Min andra nyhet är att mina serier kommer att synas hos https://www.homemadecomics.org/ Alltså Bibelgänget - nummer 1/2017. Ola som har hand om den stora serieboken samlar in allas serier, så blir det en tjock bok. Som tack att man är med, får man en gratis seriebok, Som sina serier är med i. Ola (skaparen till home made comics,) håller på att hjälpa mej med stavfelen och sånt. Så snart är boken klar.. (tror jag) Magic är också med i serien 😀😁
 
 
  • Det var de roliga nyheterna som jag har hållit hemligt ett tag. När jag får min seriebok från Magic och Home made comic, ska jag fota lite.. Så ni kan få se. Haha! 👻 

  • En rolig idé som jag ska göra, när jag har tid.. Är att göra 4 olika serieböcker med Bibelgänget.  Kommer ni att köpa de? När de blir av?


1. Bibelgänget - Ett resa genom året, vol 1 (2010 till 2014)
2. Bibelgänget - Ett resa genom året vol 2 (2015 till 2018)
3. Bibelgänget - Mega klanet , vol 3 (Alla avsnitten med skurkarna)
4. Bibelgänget - Malle, Mami och Greger , Vol 4 ( Alla avsnitten med katterna och Greger)


Vi hörs!
//kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

Kommentarer

  1. Härligt! Du har mycket spännande på gång med dina planer för att publicera bibelgänget och homemade comics och allt :) Ser fram emot att se allt bli verklighet och stort tack för att du köpte min bok! :) Älskar din fanart och är glad att jag kan gör alide reklam för dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! :) Jag kan knappt bärga mej! Eller vad det heter.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side