Fick Magic Advisor / MagiKonsult

Hejsan! Igår så kom en paket till mej. Jag blev helt överlycklig när jag fick den! Gissa vad? Jo..
Äntligen!! Magic Frigren Magic Advisor / MagiKonsult..  Åh tack för all respons du skrev om min estetiska sida. 💓❤
 Ihhh! Tack!! 😍😀😁
 Är de inte häftig att kunna läsa någons serie, via handen.. istället för via en skärm? Jag hoppas verkligen att ni köper MagiKonsult boken av Magic Frigren!  Otroligt bra seriebok! 🗯💭 Jag gillar den skarpt!



Tänk att Magic´s läsare får läsa lite av mina sidor på hennes seriebok. Blev så glad när hon gjorde det. Jag visste om att jag skulle finnas med i nån bok. Och sätt lite sneaky peaky.. Men att ha boken i handen.. Att läsa respons! Jag är fortfarande mållös! Ihh!

Tack!
//kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

Kommentarer

  1. Stort tack! Är så glad att du gillar min bok! <3 Och det känns så bra att ha med några av dina underbara bilder i den! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side