Muminförslag av mej

Jag gav förslag till @moomin.maniacs vad han kunde teckna för något. Jag tipsade Mumin i Astrid Lindgrens värld. Här ser ni resultatet 😁😀
Snorkfröken som Pippi och Mumintrollet som Pippis pappa. Hehe! 😎

Jag blev taggad på bägge mina instagram-konton.  💪 Tycker att det var roligt att denna mumin-konto följer bägge mina instagram konton. Och att han gillade mitt förslag.. Jag tror att det är en han... Har faktiskt ingen aning. Han/hon...? Haha! 


Men här är dennes konto på instagram, i alle fall: https://www.instagram.com/moomin.maniacs/  
Vi hörs så länge.

Kommentarer

  1. Så bra förslag och kul att det blev tecknat :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! :) Jag blev glad att han/hon gillade mitt förslag!

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg