Välkommen år 2017!

Hej! Hoppas att ni har de bra! Tänk att idag är det den 1 januari 2017! 
Tidningen Bibelgänget har funnits i år nu! 😥🤓
Det kommer att hända mycket spännande saker på seriebloggen  och serietidningen snart! 👑 Håll utsikt! Jag tror säkert att ni kommer att gilla de spännande sakerna på seriebloggen och serietidningen..  Kan nämna att Tidningen Bibelgänget kommer att synas i någon annan serie-bok..  Som reklam.. Respons.. Mera säger jag inte.. 😄
Greger är redo inför de nya året! Är ni det? 

Är ni nyfikna inför året spännande händelser med serien? Håll ut! Jag ska bara skanna nya serier och målningar under januari.. Och lägga upp på seriebloggen här, på instagram och facebook! Ska arbeta mera på årets första nummer också. De blir skoj!  Vi hörs så länge. 

Kommentarer

  1. Jag ser fram emot allt! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! Du är rar du! tack ska du ha! Jag ser fram emot dina serier! 🙂

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side