Sneaky peaky

Hejsan! Nu har jag hittat ett system hur jag ska visa mina serier för er. Jag ser så fram emot att skanna mina serier och målningar snart. I årets första nummer ska jag ha med serieboken också. Det låter väl spännande? 😻😺

Jag kommer att ha årets serie med i tidningen, spännande nyheter, Malle, Mami och Greger serie och mycket annat. Jag kommer att spara min serie på en pdf.. så kan ni läsa serien.. Kan förklara en annan gång om det. 😲😉


 Men så här ser det ut just nu. De tomma sidorna, ska jag ha mina nya serier och annat skoj i. Yey! Jag längtar redan! Gör inte ni det? 😁Ni får ha de så bra så länge.. Vi hörs! 

Kommentarer

  1. Åh ser lovande ut! Längtar! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag ska testa att lägga upp serien på en pdf fil någonstans.. Vet inte när och så. Kanske den där sidan du tipsade om. "publit" Om man kan lägga upp sin serie där? ^U^ Måste testa mej fram..

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg