Mumingänget vs Bibelgänget

 Hejsan!  Gjorde lite målningar.. Mumingänget vs Bibelgänget.. Här har vi: Mårran från Moomin och Isie från min serietidning Bibelgänget möts.. Tror att Isie är lite rädd för henne. Eller vad tror ni? 😱

Mårran är ifrån Finland, medan Isie är ifrån Sverige. Mårran är mera läskigare och iskallare än Isie Isbjörn. Jag gjorde samma tema med Mumin.. Mumintrollet, Lilla My och en hattifnatt läser tidningen Bibelgänget tillsammans. Gulligt va? 💙
De märker inte att Mårran vakar över dem.. Kanske hon också vill läsa tidningen? Mumin, Lilla My och en hattifnatt sitter bland massor av kuddar och gosar ner sig. Hattifnatten är som en lampa för dem andra. Men står en liten bit avstånd, så den inte bränner Mumin och My. 💕



En dröm som jag har, är att flera kan få läsa min serie. Att den ska finnas i butiken.. Precis som dem andra kända serierna, Kalle Anka, Bamse osv. Tror ni att den drömmen kommer att bli i uppfyllelse.. Får hoppas det… Är lite osäker om de inte blir det😨💬💭

Vill inte ge upp min dröm! Vi hörs vänner! 

Kommentarer

  1. Jättefina bilder! Älskar Mumin! :D

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag har alltid älskat Mumin sen jag var en liten bebis.
    Så länge har jag gillat honom. ^_^ I 25 år.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side