Årets första 2 målningar

Halloj! Igår kväll så tecknade jag 2 teckningar.. årets första teckningar. Jag ska skanna lite målningar från 2016, och årets första nummer nån dag när jag har tid. Oroa er inte.. De kommer! 💭💬
Min kära vän Amadine och hennes kära flickvän.  @amandineaupeix 💖 @nancymaddo Amadine och jag har gått på samma folkhögskola.. Jag gick första året, medan hon sitt sista år. Det är så vi känner varandra.

Av en konstig anledning blev Amanda orange/brun .. Vet inte hur. Förlåt att färgerna blev fel Amanda.. Jag slet som en gnu så hudfärgen skulle bli bra. 😓😐 De går inte ändra på det heller. Men håller tummarna att du kommer att gilla målningen på dej i alle fall.. trots misstagen. 😇🤓😛 @amandakonscanski Todä!




Ibland så ritar man fel.. Tur att folk blir nöjda över mina målningar. Blir så glad över det. Ni får ha de så bra så länge. Följ gärna mina sidor.. All information finns på fliken kontakt.. 💖

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side