Kul fakta om ~ Piraterna

Hej! Nu ska jag berätta för er om Piraterna.. Piraterna kom första gången till tidningen hösten 2015.
Så här stod det när man fick träffa piraterna för första gången

Det man vet är att den här mannen är piratkaptenen i skeppet. Hans besättning är många,, men en av dem är just lilla Ester.. Som hette Lilla E´t. (eeet utallas det)


Världens coolaste pirat-tjej! Ingen vet riktigt var Ester kommer ifrån,, eller piraterna. Piraterna åker överallt i världen och plundrar. Dem är inte så modena av sig. Slitna kläder, som piraterna från Peter Pan. 😁
Här var det slagsmål.. Men de slutade bra i alle fall. Vill ni läsa mera , läs här
Vem vet.. Piraterna kanske kommer tillbaka nån gång.. Men då måste ni kära följare komma på något spännande äventyr, när Piraterna, Isie Isbjörn, Fleka (Lina) och Tjuvais (Jocke) är med i.  

Nu har ni fått ett uppgift av mej. Ett spännande äventyr när skurkarna kommer.. Med våra vänner Bibelgänget💘 Det blir mera roligare, om ni är involverad i tidningen. Att ni kommer på berättelsen,, och jag tecknar till min serie. 😀 Vi hörs! 

Kommentarer

  1. Åh jag gillar piraterna. De är jättekul karaktärer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh! Piraterna är mina nya skurkar! 🌟

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side