Bibelgänget blir en barnbok?

Hej hej! Min mamma kom på en idé till min tecknade. Att jag gör en barnbok med mina serier/bilder. Jag har försökt förut. Men de gick ingen vidare. Så jag tänker testa igen. Årets serie blir en barnbok. Låter de bra?

Men självklart ska jag göra serier. Oroa er inte. Serier är något som jag brinner av. Jag håller på med massor av bilder till Bibelgänget. Har skrivit berättelse. Ska skriva rent på datorn. Jag hade testat med göra en seriebok..de gick inge vidare

Jag ska testa o kämpa tills de leder något vart! Vad tror ni om det? Mina föräldrar kanske ska hjälpa mej med skrivandet. Så barnen kan förstå bättre ❤ Jag har så många bollar i luften... inte lätt att vara en serietecknare på sin fritid.. Min hobby :]

 Man blir glad av respons av denna grupp som jag är med i. ^u^  

Så jag tyckte att mammas idé var en bra idé. Tänker testa igen. :) 
Vad tycker ni om den idén? Något att satsa på? Trevlig helg!

Kommentarer

  1. Låter som en toppen idé att göra en barnbok och ev. en kalender till barn skulle nog också vara något att prova.

    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha! ❤ Det tycker jag med. Just om att göra en egen kalender vet jag inte hur man gör. Pappa kanske kan hjälpa mej om det. :)

      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side