Don't give up to drawing.

Hej! Det finns något som stör mej, när jag ritar. Det är När folk jämför hur Jag ritar och hur dem ritar. Så ger dem upp så lätt, innan de försöker.  -_-

För att bli bra på att rita, så finns det ett sätt: Öva, öva och öva. Ge inte upp så lätt.  Om du älskar att rita, så rita! :)

Visst är de kul att folk tycker att jag är duktig på att rita. Men folk ska inte se ner på sig själv, hur de ritar. ^_^


Alla har olika stilar. En del tycker ett viss tecknar stil är snyggt och en del inte. Så :
Keep Calm and don't give up to drawing. Or keep Calm and love to drawing.

Ha en fin dag alla!
kram från serietecknaren Ellen, till +Tidningen Bibelgänget

Är bara serietecknare på min fritid.. Min hobby.. Får inte lön.. Skulle vara kul om min serie fanns i någon tidning

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side