Fråga och svar

Hej! Jag fick lite frågor från en klasskompis nyligen. Jag minns inte exakt hur klasskamraten sa för något sätt. Men nått sånt här var det.

Fråga : Vart får du dina idéer till dina serier och målningar ifrån? Var får du din inspiration till dina serier och konst? 



Svar: Jag får inspiration genom att läsa serier. Bamse o kalle anka får jag lite inspiration
Jag kollar även på instagram o youtube olika målningar och serier som folk har gjort eller visar.
 Men oftast får jag nån idé från ingenstans.  Då måste jag skriva upp det, innan de försvinner. De brukar variera för mej. Hoppas att du blev nöjd med svaren.

Eftersom jag är troende, så tror jag att min gåva är de estetiska. Som jag har fått från Herren. 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side