Knas-dröm

I natt drömde jag: Att jag var en berömd serietecknare (Något som jag vill bli) Jag skulle betala lite saker som jag ville köpa, men dem från affären tyckte att jag inte behöver betala varorna. 😨😱😏
Jag tyckte att de var fel av dem, för jag ville att dem inte ska förlora pengar,, bara för dem inte ville att jag skulle betala deras målar -varor! Ha ha! 😄😂
Medan jag strosade på stan så kom en fan till mej. Hon var överlycklig att se mej.
Tjejen: Ahhh! Kolla Ellen Lundberg är här! ( Fangirl skrik )
För folk inte skulle känna igen mej, hade jag solbrilllor och hade klätt ut mej. Haha! Knas dröm!😁😝
~~~~~~~~~~~~~
Om jag blir de, så vill jag att mina serier blir populära. Inte jag. Hänger ni med? 😄 Min serietidning blir berömd o inte jag.
Kram på er, mina fina färgpennor 🎨

Kommentarer

  1. Svar
    1. Verkligen! Men ändå roligt! ^_^
      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side