Tips!

Hej alla söta läsare! Är ni kvar på bloggen och instagram! :) Jag måste bara tipsa er en blogg som jag har hittat, för några dagar sen! Redan när jag såg bloggen, så gillade jag direkt!

Jag hittade den här söta tjejen, via Maria ( bokkei.net  )  genom några av hennes inlägg, så kollade jag bland kommentarsfälten. Om de fanns en kreativ bloggare eller bloggarska, som man kan följa.

Mycket riktigt.. Fann jag de jag sökte! :D  Louice heter tjejen!
Hon är en kreativ 19 åring tjej, som är ifrån Skåne. :)

Jag tycker att ni borde kika in på hennes blogg!
 http://louielei.blogg.se/  kram! 

Kommentarer

  1. Det var ett jättebra tips :) Nu är man inspirerad att göra mer själv också.
    Snart kan du dela med serie med teckningar, så kan jag dela av dina serie teckningar på min blogg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle vara toppen! :D Du får gärna dela med dej mina serier/konst på din blogg! ❤ Du kan låna mina bilder, här på bloggen eller fb-sidan!
      //kram från Ellen, serietecknare till Tidningen Bibelgänget

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side