Inför höst-terminens nummer

Hejsan! Jag håller på att jobba med nästa nummer, 4/2015! Jag tänkte att denna år får de bli 4 nummer. Nästa år tänkte jag att, jag börjar om med serien.

 -Vad då börja om? 

 - Jo gamla serier från 2010-2015 tänker jag förbättra år 2016 och framåt. Jag vill inte förvirra er läsare. :)

Ett exempel är att gamla nummer ska  de stå : Så gick det till, tex hur Bibelgänget träffade Mega Klanen för första gången. 

När dem träffade Mimmi och Anna, träffade Isie och hur dem hittade den magiska bibeln. Låter det bra? Självklart kommer gamla avsnitten finnas kvar på sidan av blogg-spalten. Så oroa er inte. 

Vad tycker ni om den idén? Jag kommer att ändra titeln, från gammal till nytt.

Jag tänker att bli medlem på en sida, där man lägger upp sina serier o så.

Hemsidan som jag tänker lägga upp mina serier heter http://qiozk.com/



Hur som helst.. nu återgår vi till höstterminens nummer :
Ny serie kommer nu i höst! (Jag hoppas det!)Det kommer att bli en toppen -äventyr i min serie avsnitt, nummer 4/1015! ( Numret kanske kommer som repris nån gång?) 
Framsidan på serien 4/2015 Hoppas att ni kommer att gilla min idé! 
kram till er! :)

Kommentarer

  1. Tack :) hihi
    Tycker det låter som en toppen ide!

    SvaraRadera
  2. sv: och ja ,det framgick bra vad din serietidning handlar om.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side