Frågestunden avslutas!

Halloj! Jag fick inte lite frågor på den här bloggen och även min serieblogg. :) Så jag svarar på alla frågorna!

Bibelgänget svarar: Vi ska bada vid stranden, om det är fint väder. 🌊 Vi gillar calippo, magnum, daim och många flera.

Svar nr 1 : Jag började med min serie år 2010. Då hette dem Cirkusgänget. Men år 2014 så bytte jag deras grupp-namn och förnamn till dem heter nu. Dem heter Nathanael, Isak, Levi, Jeremia, Mirjam och Ester.


(Då hette dem Tangopajas, Mr.Bean, Dum, Dumdum och Felicia) :P I år så blev seriefigurerna Bibelgänget människor. Förut var dem dockor. Såg helt annorlunda ut då. ☺ Är super nöjd med de nya designen!


svar nr 2: Jag vill ha 2 eller 3 barn. Helst en pojke. Eftersom det är många flickor i min släkt. :D 


svar nr 3 : Det är att få jobba som serietecknare tillsammans med mina kompisar. :) Skulle vara helt häftigt! Jag drömmer också att jag få gifta mej och få barn.

Svar nr 4 : Åh ja! Älskar att åka iväg på äventyr! ☺ Har varit till Finland 2007, Danmark en dag år 2009, Norge en dag 2013, London 2012 och Finland 2014. Tack för frågorna Elin och Liene!
kram +Ellen Lundberg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side