Serie-pepp

Hej! +Ellen Lundberg , här. Det senaste tiden har jag tecknat mycket serier. Ju mer man tecknar, ju mera lär man sig och hittar på nya idéer. Jag håller på och finslipar gamla serier som jag har gjort, och förbättrar det lite.
Alltså. Jag skissar av mina gamla serier och förbättrar nya serierna, lite mera detaljer osv.  
När man är klar med tecknade så skannar jag och fixar pratbubblor och text på ett program som jag har på datorn, som heter Comic Life 2. Lägger sedan upp på seriebloggen
Älskar att teckna serier och måla målningar! :-) Jag fixar serier till min tidning inför sommar numret, höst numret osv. Det är bra att vara förberedd. ;-) Ni förstår säkert hur jag menar! Ha det så mys
kram +Ellen Lundberg 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side