Smygtitt inför nästa nummer

Hej hej! +Ellen Lundberg  här, serietecknare till +Bibelgänget San Joe . Hoppas att ni har de fint! :)
Jag har skissat hela dagen till min serietidning Bibelgänget. Är så nöjd. Nu ska jag visa lite inför nästa nummer! 
Framsidan är klar och 2 sidor är nästan klar. Jag har skissat många sidor till tidningen. :) Framsidan är jag nöjd med. När avsnitten är klar, ska jag skissa inför årets nummer, om Malle, Mami och Greger, ^_^
Nu kommer jag visa något romans, som kommer och vara med i årets nummer. :3 :D Bibbi som barnvakt och Isie Isbjörn som är en skurk, träffar varandra för första gången. Så här gick det till! ^_^ Awwww! / 

Vad tror du vad det kommer och hända? Har ni några frågor, så är det bara och hojta till! :) Här är min vanliga blogg http://finlandsgullet.wordpress.com/  Ha de så fint!
kram från Ellen 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Bibelgänget 1/2017 ~ Bibelgänget vs Mega Klanen!

Serietidningen The Far Dark Side